ernie eagle: Du är en stor tillgång för SK om man ser till ditt engagemang. Du är däremot en förbannat dålig ambassadör för SK i det avseendet att du idiotförklarar din omgivning och indirekt skrämmer bort de yngre förmågor som funderar på att engagera sig i SK.
Om du har tänkt fortsätta på det här viset är det bäst att du ställer din styrelseplats (suppleant) till förfogande med omedelbar verkan. SK överlever utan dig i styrelsen. Det kommer nya förmågor, var så säker. Varför inte från Sundsvall?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Om du har tänkt fortsätta på det här viset är det bäst att du ställer din styrelseplats (suppleant) till förfogande med omedelbar verkan. SK överlever utan dig i styrelsen. Det kommer nya förmågor, var så säker. Varför inte från Sundsvall?