Om andra människor taxerar för flera hundratusen kronor det har väl ändå inget med det ideella arbetet att göra?
Det hörs ju lixom på namnet att ideellt arbete är "gratisarbete" och det är få (kanske ingen) klubb i Sverige som skulle klara sig utan de ideella krafterna.
Du är så pass gammal att "småpojksgrinet" borde ha försvunnit.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Om andra människor taxerar för flera hundratusen kronor det har väl ändå inget med det ideella arbetet att göra?
Det hörs ju lixom på namnet att ideellt arbete är "gratisarbete" och det är få (kanske ingen) klubb i Sverige som skulle klara sig utan de ideella krafterna.
Du är så pass gammal att "småpojksgrinet" borde ha försvunnit.