1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614875 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 730389

Sv: Händer nåt i Arenan?
BlackBay: Mediakuben till E.ON Arena är nu beställd och kommer i augusti. Allt enligt Thomas Johansson.

Saxat från Dagbladet:

"– Det är en rejäl sak som kommer att hänga upp i taket. Jag skulle tro att den kommer att täcka hela mittcirkeln, säger han. 
Kuben är åttakantig där det finns chans att se bilder från fyra håll. 
– Vi tror att det här kommer att bli väldigt bra. Det är en stor investering på några miljoner, säger Johansson. 
Timrå har varit den enda laget i hela Elitserien som saknat en jumbotron i sin arena."

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer