1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614912 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 732577

Sv: I väntan på nedsläpp
htikare: Tror man skall köra vidare med Styf/Koskinen på backen bortsett i PP då då man växlar in Lotvonen. Annars borde man testa Lotvonen/Kokko och Strålman/Lindström.

Tror hellre på Robban Regin å Sundh.

Hallin Warg Nilsson i tredje linen.

Samt Eric Moe, Johan Svedberg, Björn Svensson, Johan Andersson i en fjärde line där Riku Hahl får dubblera som center i dagsläget.