Paddan: Ja, det scenariot är nog rätt så troligt. Vi går på is om en vecka, är det väl? En perfekt start på försäsongen, skulle jag säga. Frågan är när Jonte kan tänkas ansluta till truppen. Men som det känns just nu så kan det faktiskt kvitta.
Real Timrå? Nej, det tror jag inte. Jag skulle tippa att AB (främst) undviker några fler liknelser åt det hållet.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Real Timrå? Nej, det tror jag inte. Jag skulle tippa att AB (främst) undviker några fler liknelser åt det hållet.