Vart är alla skribenter? Nu har vi ju fått den vi ville ha och det är officiellt(nästan)... Ni kan väl inte vara så försiktiga att ni inte törs jubla förens det har kommit upp på timraik.nu?
Eftersom han har ringt SAIK och meddelat så borde han ju också gjort samma sak med TIK.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Eftersom han har ringt SAIK och meddelat så borde han ju också gjort samma sak med TIK.