Ambroo: Läste nått inlägg där skribenten hoppades att Hedström skulle få mobiltelefoner och flaskor kastade på sig när han kom till Skellefteå. Ytterligare en annan frågade vem som skulle hinna först till sommarstugan. Lågstadienivå, i sanning.
Visst, det är upplagt för smash på dessa individer. Men man skall också betänka att "What goes around, comes around". Nästa gång kan det ju vara vi som sitter i skiten.
Skall erkänna att jag finner ett visst nöje i att läsa deras reaktioner. Speciellt då de personer från SAIK som varit här inne och pratat om deras säkra källor osv. Från att ha hyllat honom och förklarat honom klar för SAIK till att hata honom. Det går fort i hockey!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Visst, det är upplagt för smash på dessa individer. Men man skall också betänka att "What goes around, comes around". Nästa gång kan det ju vara vi som sitter i skiten.
Skall erkänna att jag finner ett visst nöje i att läsa deras reaktioner. Speciellt då de personer från SAIK som varit här inne och pratat om deras säkra källor osv. Från att ha hyllat honom och förklarat honom klar för SAIK till att hata honom. Det går fort i hockey!