Skarin: Var det inte ett kontrakt över 1+1 som Jonte hade i Timrå senast? Eller var det bara ett ettårskontrakt den gången?
På tal om inget, man undrar vad Kickan håller hus nuförtiden. Ja, hon är väl bara en i raden av alla som visste att Jonte minsann aldrig skulle välja något annat lag än sin moderklubb. Jo, tjena...
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
På tal om inget, man undrar vad Kickan håller hus nuförtiden. Ja, hon är väl bara en i raden av alla som visste att Jonte minsann aldrig skulle välja något annat lag än sin moderklubb. Jo, tjena...