ernie eagle: Är det inte lite väl tidigt och drastiskt att ge Pärssinen den äran/bördan? Eller har du något speciellt du grundar det på? Då tror jag hellre på Hallin, om jag måste välja mellan dom två. Robban är nog min personliga favorit dock.
Så det berömda Hallin-genombrottet kommer i år? Skadefri kan han säkert göra en bra säsong. Hoppas på det i alla fall!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Så det berömda Hallin-genombrottet kommer i år? Skadefri kan han säkert göra en bra säsong. Hoppas på det i alla fall!