1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 733251

Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Det är väl bara att gratulera då. För det mesta tyder väl på att Jonte kommer att skriva på för TIK. Visst hoppades jag in i det längsta på att Jonte skulle skriva på för AIK, men började förstå vart hän det barkade när man läste aftonbladets artikel igår.

Det ska tydligen disktueras hej vilt om vad som gjort att det vågskålen vägde över åt det ena hållet, och familjen kommer ganska omgående upp. Klart som fan att den sociala biten väger över, och visst. Bådas släkt osv finns i Skellefteå-trakten, men det är trots allt Jonte med fru och barn som ska trivas.

Att en del här inne har svårt att förstå den besvikelse som vi har för att han inte valde AIK, är väl rätt naturligt...då ni mest troligt är mitt i något slags lyckorus.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.