Kevin O Shea: Vi saknar ingen målskytt, vi har Pärssinen...
Sen är det även så att Jonte hade två fina säsonger bakom sig innan han spelade här senast och det är förmodligen på den nivån och lite till som han ligger på idag. Han lär säkerligen kunna trycka in en 10-15 kassar, vilket är i nivå med vad vår bäste TIK:are mäktade med ifjol.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Sen är det även så att Jonte hade två fina säsonger bakom sig innan han spelade här senast och det är förmodligen på den nivån och lite till som han ligger på idag. Han lär säkerligen kunna trycka in en 10-15 kassar, vilket är i nivå med vad vår bäste TIK:are mäktade med ifjol.