Kevin O Shea: Det räcker länge i en lina som jag förväntar mig (och kräver...) kommer att ligga på runt en 40 mål och kanske ändå fler, fördelade ungefär så här (för att använda mig av titeln på en utav Thåströms bästa rockdängor); Hahl, 10, Hedström, 10-15, Pärssinen 20+...
Kommer Jonte dessutom upp i en för honom normal poängskörd, alltså runt 30-35 poäng, så är det ett jättelyft med tanke på fjolårets poängmakare nr 1. Lägg därtill Riku som har kapacitet för en 30+ och inte minst Timo med 40+ hägrandes, då har vi en av Elitseriens bästa kedjor.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Kommer Jonte dessutom upp i en för honom normal poängskörd, alltså runt 30-35 poäng, så är det ett jättelyft med tanke på fjolårets poängmakare nr 1. Lägg därtill Riku som har kapacitet för en 30+ och inte minst Timo med 40+ hägrandes, då har vi en av Elitseriens bästa kedjor.