Ambroo: Well...kanske liite ödmjuk då...klart som f*n att det är tråkigt...meen som Per Elofsson sade: det är bara att bryta ihop å komma igen!
Tror oxå han kommer att rita på för SAIK ifall vi bara håller oss kvar å väntar in honom...å vad som "mina" supporterkollegor skriver om honom är ju bara ganska omoget...kanske Warg oxå ritar på den dag Jonte kommer "hem".
Längtar till det är dags att se TIK-SAIK i Timrå i serien den 18/11....har aldrig varit i eran Arena tidigare.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Tror oxå han kommer att rita på för SAIK ifall vi bara håller oss kvar å väntar in honom...å vad som "mina" supporterkollegor skriver om honom är ju bara ganska omoget...kanske Warg oxå ritar på den dag Jonte kommer "hem".
Längtar till det är dags att se TIK-SAIK i Timrå i serien den 18/11....har aldrig varit i eran Arena tidigare.