wap.hockeysnack.com Nu var inte mitt inlägg ett försök att smutskasta förvärven utan mer ett svar på kerstin(?) Angående att söker man negativa vibbar så kan man nog finna det hos vilken spelare som hellst. Jag tror pärssinen kommer vara kung, men är tveksam till att hahl kommer högt i poängligan. Men vem vet spelar man med 2 som gör mycket p så lär det väl trilla in ett och annat till honom också.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Nu var inte mitt inlägg ett försök att smutskasta förvärven utan mer ett svar på kerstin(?) Angående att söker man negativa vibbar så kan man nog finna det hos vilken spelare som hellst. Jag tror pärssinen kommer vara kung, men är tveksam till att hahl kommer högt i poängligan. Men vem vet spelar man med 2 som gör mycket p så lär det väl trilla in ett och annat till honom också.