1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614885 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 733353

Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Ambroo: Apropå ingenting....Så är jag duktigt less på att ånyo tvingas till att läsa skvallerblaskan Expressen från 1 september.

En viss Mr Eriksson har gjort revolt, magasinerat sitt bohag, sagt upp sig på ST som biträdande Sportchef och sagt upp sin lya i Stenstaden.

Kungliga hufvudstaden nästa :(

Misstänker att det är en viss person som spökar i förgrunden och som entränget påminner honom om något som fått honom att fatta detta beslut och söka sig söderut.

Lycka till då Matte!

ST-Sport blir sig aldrig likt igen! Skall möjligen vara för en viss Henning Johannesson då, men nej! Han axlar inte Erikssons mantel.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer