Per HApps: Ah ja, det finns ingen tid över till att gråta över spilld mjölk :)
Huvudsaken de undviker Kvalserien. Till slutspel skall de då fan inte. Kom inte vi dit första året i vår återkomst skall banne mig inte de görat heller.
Nån måtta på sympatierna får det väl ändå lov att vara? ;-)
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Huvudsaken de undviker Kvalserien. Till slutspel skall de då fan inte. Kom inte vi dit första året i vår återkomst skall banne mig inte de görat heller.
Nån måtta på sympatierna får det väl ändå lov att vara? ;-)