1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614875 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 733391

Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Ambroo: Tror inte heller vi bara behöver förlita oss på Pärssinen som poänggörare i tik För som Du säger Regin har fina händer och precis samma skrevs i vinter angående Oscar Sund att Han hade St.Johns/lagets
"känsligaste Händer".
Visst en juniorliga i kanada är inte samma som elitserien men jag tror denne
gediget grundtränade kille kommer att poängproducera över förväntan redan i år han har så pass många kvaliteer. Lika bra kondis som Robban o lika energisk spelstil plus styrka o "bra händer" .

Sundh o Regin tror jag vi kan förvänta oss en hel del av..så
Tror på ett riktigt bra Tik-år!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer