Känner frugan till Fredrik Andersson (MODO)! Som den gamle målvakt å målvaktstränare han är så fick han stora skrämselhickan när Krizan dök upp. Vid middagsbordet hade han tydligen kläckt ur sig att "Den karl´n blir inte långlivad här...." Eller nå´t i den stilen!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Hehe.... skratta inte än!
Känner frugan till Fredrik Andersson (MODO)! Som den gamle målvakt å målvaktstränare han är så fick han stora skrämselhickan när Krizan dök upp. Vid middagsbordet hade han tydligen kläckt ur sig att "Den karl´n blir inte långlivad här...." Eller nå´t i den stilen!
Resten vet vi!
Men ett gott Tzatzikirecept är aldrig fel!