1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615017 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 73516

Sagt i kväll ....
Snackade med några reportrar från lokalradion i karlskoga (de direktsände matchen, snacka om lokal service.....radio väster norr.??????????) och deras reflektion va att Timrå va klassen bättre än va AIK va senast i Bofors och att TIK och LIF va så gott som klara för ES.
Kul att höra, men jag får rysningar av sådant snack och befarar alltid de värsta!

Krigar vi mot Löven och alla ger järnet så kan de gå vägen mot G-löven, för "Molla" tyckte att alla inte gjorde va dom skulle i dag. sagt på press konf. efter match.......

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...