1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615017 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 73527

Sv: Sagt i kväll ....
dr Dängroth:
Precis vad jag menar och vi ska vara väldigt ödmjuka även fast vi nu vinner med 7-2, det är väldigt små marginaler som kan få ödestigra konsekvenser om inte alla är det som doktorn skriver i sitt inlägg!

Blod Svett & Tårar i varenda match är vad som krävs för att hålla oss kvar i finrummet!

Nu krossar vi Lövet på onsdag!

HH:
Klart att vi får köpa in en kulram åt de reseanvariga, men det brukar lösa sig som han som sket i vasken sa!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...