1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 737592

Sv: Äntligen...Jonte är klar!
Bragd-Birger: Klockrent Birger! Det blir ett spännande veckoslut. När fröken "Åkesson" gör entré i kring solnedgången på fredagkväll. Vad har hon för ursäkter alternativt bortförklaringar till att Jonte hamnade i Y-län och inte i Schtaan?

Jag kommer antagligen skratta mig harmynt åt lappjäntan med näverskorna och mistelluren i högsta hugg.

Sen skall det ju bli väldigt intressant att höra vad vår rivaliserande och knasiga vän från Nolaskogs har att säga om kontraktslängden och dess utformning. Ni hon den där som har inofficiellt världsrekord i att upprepa sig.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.