1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 738547

Sv: Förslag till Supporterklubben och Timrå IK
Per HApps: Grym idé tycker jag... Den kunde sänkas ner från mediakuben i början av introt. Något annat som också kan vara läckert vid spelarentrén skulle vara strobljus, exempelvis en på vardera sidan om rinken.

Tänk er: En nedsläckt ishall, en dunkande trumma, blinkande strobljus, en laddad publik och något skönt musikstycke (typ Hårdrock) som dundrar ut i högtalarna. *Ryyyyysssaaa*.


Lägg där till ett gäng flaggor och en rejäl nypa handklappning och vi har vad vi kallar en grym inramning av en match :-).

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.