1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614894 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 742565

Sv: Supportermatchen
ernie eagle: Konstigt att du har koll på ledartrion då ingen av oss som håller i det har någon som helst koll på hur det blir än.

Har nyss haft möte ang. matchen och i år hålls den ju i E.ON arena, förutsatt att vi får istid men det ska inte vara några problems.

Som ni då säkert förstår så är inget datum spikat men det kommer att röra sig om mitten/slutet av December som vanligt, alternativt någon utav de första dagarna i Januari.

Ni som vill vara med och spela kan höra av sig till mig eller Frella så skriver vi upp er för att sedan gallra ut tillsammans med Sundsvalls Mats Edström för att få fram så jämna lag som möjligt!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer