1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 742622

Sv: Mediaskärm
"Satsningen på mediakuben kommer att inbringa fina reklamintäkter till klubben. På jumbotronen kommer det att finnas 16 fasta reklamskyltar. 14 av dessa är tagna och de resterande två avtalen är på väg att knytas upp. "

Det där bådar ju gott. Perfekt att reklamutrymmet som finns blir så attraktivt, då lär Timrå säkerligen inbringa några slantar. Kul att se hur det blir med mediakuben framöver. Hoppas att kompetent person hyrs in och att Timrås egna folk får en god utbildning på skärmen. Vill ju liksom till att den sköts ordentligt nu när den hänger där uppe.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer