1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 743926

Sv: Slaget om Västernorrland del 1
Ja då är man hemkommen från matchen. Ingen minnesvärd tillställning direkt.

1:a perren usel.
2:a perren anständig
3:e perren köttmur

Lägg därtill på ett antal konstiga utvisningar, missade straffar mm så förstår ni.

Roligt var att se Sjölund stänka in 4-3 målet, det lär han leva på hela J-20 säsongen.
Roligt att se Johan A, Björn S och Oskar S frejdiga spel i 2:a perren.

Nu hoppas vi på minst lika bra tändning imorgon mot blåklantarna från allsvenskan.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.