1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 744022

Sv: Slaget om Västernorrland del 1
65selander: Det är tur man inte idrottar för det ligger nog allt något i det som står i texten...;-)

Fascinerande med trådar... "Slaget om VästerNorrland del 1" startades av SMÅLAND 2004, han väckte upp den igen 2005 och han väcker upp den en gång till igår...... och nu handlar den om en försäsong och SCA-cup där nyförvärv och juniorerna visar härliga framfötter...;-)

SMÅLAND.... din trådhuligan, kommer du att väcka upp tråden nästa år igen och när kommer "Slaget om VästerNorrland del 2"??? Idag kanske när vi möter "de blå", ett lag från VästerNorrland?????

FORZA TIK........alltid, alltid.........

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.