Största besvikelsen för mej ikväll är vissa personers uppträdande på läktaren.
Är ni nöjda nu när många som stod nedanför er är tveksamma på om dom vill stå i klacken längre? Bara för att man är glad i alkohol kan man inte uppföra sig hur som helst!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Är ni nöjda nu när många som stod nedanför er är tveksamma på om dom vill stå i klacken längre?
Bara för att man är glad i alkohol kan man inte uppföra sig hur som helst!