ernie eagle: Låt säga att man använder två poäng och alla cuper har inte inbördes möten som första alternativ, då är det målskillnad som gäller, Brynäs har +2 och Timrå +1.
Tror du inte att reglerna är skrivna innan turneringen börjar. Tycker det börjar lukta dålig förorare över det hela....
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tror du inte att reglerna är skrivna innan turneringen börjar. Tycker det börjar lukta dålig förorare över det hela....