1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614705 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 745242

Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Sune: Jag fattar inte varför dina inlägg inte är raderad sedan länge.
För det står ju faktist i reglerna.

Du ska INTE
Angripa personer (det är deras åsikter eller resonemang du ska ifrågasätta).

Jag vet inte hur många gånger jag läst antydningar om att Uddan inte skulle
ha alla hästar i stallet

Men det finns ju ett gammalt ordspråk.
När hjärnan inte räcker till, tar knytnävarna vid.
I detta fall måste det ju bli verbala påhopp, eftersom knytnävarna inte når.

Skärp dig och angrip frågan istället för personen.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.