1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 745609

Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Ambroo: En annan sak jag funderat på ang. Silly S. o truppen är när spelare
blir långtidsskadade typ Wennerberg betalar då klubben ändå största delen av lönen el. försäkringsbolag (spelarnas)..för f-kassan kan väl knappast betala nån stor del av dessa löner..

Jag bara funderar över om klubben slipper utgifter för långtidsskadade o kan då värva annan spelare för dessa pengar? Har Du (el. nån annan) koll på det också?.. Vi har ju på "papperet" 13 forwards men bara 12 i praktiken tillgängliga vid ev. skador o dyl.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.