1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 745646

Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Tack Manderville för att du inte valde något annat elitserielag! Jag visste hela tiden att man kunde lita på dig... ;-)
Kanske Manderville dyker upp i Timrå IKs färger senare denna säsong trots allt, nu när han ändå huserar i Europa igen menar jag...

(Om Zlatan spelat i Timrå IK och jag varit sportchef hade jag bett honom söka sig till en ny klubb/förening! Egot får aldrig bli större en laget!
VÅGA VÄGRA EGO-ZLATAN I FOTBOLLSLANDSLAGET!!!)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.