1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 747951

Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Kapten Lindow: Jonte kommer garanterat inte att göra en f(l)oppa. Han lär köra på i gammal hederlig stil och spottar säkerligen in en 12-15 kassar och han kommer absolut att producera runt 30-35 pinnar. Den jag är orolig för är Petri Kokko. Han kommer från ett bottenlag i FM-Liiga där han fått väldigt mycket istid och haft en strålande statistik de senaste åren, men hur kommer det att gå när förtroendet inte alls kommer att vara det samma (han var kapten i SaiPa) och när istiden blir begränsad? Han kommer förmodligen inte ens att vara förstaval i pp där han nästintill spelat så mycket som han själv velat/orkat tidigare...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.