1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 747965

Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Ambroo: Du lär ju iof ha rätt om Strålman och Lotvonen. Jag tänkte inte ens på Strålman. Men han är ju givetvis ett namn att använda i powerplay. Förhoppningsvis ökar hans produktion i år också och att han verkligen får sitt genombrott. Men däremot är jag inte så övertygad om att Kokko kommer att misslyckas. Magkänslan sa du, jag kan bara hålla med ;) Namnet i sig är ju häftigt nog att innebära framgång :)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.