El_loco: Om nu inte Magnus Nyberg får spela allsvenskan istället med sundsvall? tycker han är bra nog för det ...en av de bättre mot saik o åkte på en rejäl smäll i ansiktet..syddes ihop o ut igen o spelade rikigt bra. Tycker Magnus har fin timing o linjer i sitt backspel...
Skulle han kunna förbättra skridskoåkningen rejält!! så har vi honom i eliten om 1-2 år! i Tik naturligtvis..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tycker Magnus har fin timing o linjer i sitt backspel...
Skulle han kunna förbättra skridskoåkningen rejält!! så har vi honom i eliten om 1-2 år! i Tik naturligtvis..