iggy: Jag har kollat i ditt filarkiv o måste säga att den s.k beijer2 tröjan är mycket snygg..absolut den skulle ha varit kanon ..tänkte inte på att den härstammade från W/Ö i begynnelsen....
Men jag gillar verkligen även årets ställ både hemma o borta.. fjolårets har för mycket örnkänsla...
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
härstammade från W/Ö i begynnelsen....
Men jag gillar verkligen även årets ställ både hemma o borta..
fjolårets har för mycket örnkänsla...