Nu ligger arenan i Timrå. Punkt slut. Varför diskutera detta vidare? Problemet nu är att arenan har en för liten publikkapacitet (för få sittplatser). Så då borde det vara mer intressant att diskutera den problemställningen. Min lösning på problemet är att bygga en likadan sittplatsläktare där klacken står som mittemot. Men då måste man nog flytta bak kortsideväggen. Klacken får sedan plats i något av hörnen brevid där man står nu.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Varför diskutera detta vidare? Problemet nu är att arenan har en för liten publikkapacitet (för få sittplatser). Så då borde det vara mer intressant att diskutera den problemställningen.
Min lösning på problemet är att bygga en likadan sittplatsläktare där klacken står som mittemot. Men då måste man nog flytta bak kortsideväggen. Klacken får sedan plats i något av hörnen brevid där man står nu.