1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 75738

Sv: Daladansen i repris!
Hej Maria 3. Vi har ännu inte lagt ut reprisen. Orsaken till detta är att vi har valt att lägga ut de sista fem spelminuterna och inte redigera bort speluppehållen. Komprimeringen har därför tagit lite längre tid. Men Reprisen är färdig om någon timme.
Ett hett tips till alla är att ladda snabbt hem den senaste versionen av Apples Quick Time, så kommer Ni snabbt in i reprisen. Totalt blir inslaget ca tio minuter. Trevlig lördagskväll!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.