1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 759846

Sv: Frölunda - Timrå IK 2006-10-03

Danne_l:

Kul att du hörde att vi dominerade Scandinavium..Att jag skrek spela hockey sillstrypare var en grej i det hela..För det var en hel del rädsla i det hela när jag skrek att ditt lag skull spela hockey utan att strypa en silljävel..Sanny låg jävligt länge innan han rörde på sig..

Men..Erkänn!! Visst var det trevligt att höra mig över hela Scandinavium..;)


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.