Vid väldigt många tillfällen spelade AIK väldigt dåligt.
"Gnaget åker ur i år" kan jämföras med "Mera mål mera mål...osv" Det blir nästan alltid baklängesmål vid det tillfället, så jag förstår inte varför man ska skrika det överhuvudtaget!Och varför ens skrika det, då det bara står 1-0, jag kan inte förstå.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
"Gnaget åker ur i år" kan jämföras med "Mera mål mera mål...osv" Det blir nästan alltid baklängesmål vid det tillfället, så jag förstår inte varför man ska skrika det överhuvudtaget!Och varför ens skrika det, då det bara står 1-0, jag kan inte förstå.
Heja Timrå !