Vid väldigt många tillfällen spelade AIK väldigt dåligt.
"Gnaget åker ur i år" kan jämföras med "Mera mål mera mål...osv" Det blir nästan alltid baklängesmål vid det tillfället, så jag förstår inte varför man ska skrika det överhuvudtaget!Och varför ens skrika det, då det bara står 1-0, jag kan inte förstå.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
"Gnaget åker ur i år" kan jämföras med "Mera mål mera mål...osv" Det blir nästan alltid baklängesmål vid det tillfället, så jag förstår inte varför man ska skrika det överhuvudtaget!Och varför ens skrika det, då det bara står 1-0, jag kan inte förstå.
Heja Timrå !