1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 764595

Sv: HV 71 - Timrå IK 2006-10-09
Va fan säger man...

Helt otroligt att man kan förlora men Backlund var
riktigt bra,han skall ni vara rädd om.Man såg vilket
lag som hade självförtroende och vilket som inte hade det.

Hv våldtar Timrå i två perioder och spelar briljant.
Hv åkte skridskor och kom med fart in i TIK zonen.

TIK gör 1-2 och Hv kissar ner sig,kollektiv kollaps..

Är det TIK år i år???

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.