1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 765307

Sv: GO TIMRÅ GO
Lemmy: Eftersom det är noga vad man säger och inte i dagsläget skall man lägga på minnet att det heter rullstolsburen och inte rullstolsbunden. Något som deras eget förbund propsar ganska hårt för. Angående patronernas diskussion så känns den ganska barnslig. Lite som om de måste avreagera sig på personer som håller på ett lag som faktistk går bra. Från att diskutera att det står utvecklingsstörda människor i klacken och att de åker med på bortamatcherna till att avsluta med att snacka om handikappläktaren, undra om dom inte kom på sig själv? Nej, jag ger inte mycket för den där diskussionen.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.