1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 766046

Sv: GO TIMRÅ GO
DJ Hemp: Alldeles riktig tolkning. Inser att Pellefant är väl provocerande, kunde valt kioskdeckare istället. Mozart-Flamingokvintetten....typ.

Håller på TIK och gillar hockey. No harm intended...Bara en teori om varför mindre bemedlade och annars icke sportintresserade föredrar hockey framför fotboll.

Sen finns det hockeynördar som kan allt, precis som det finns fotbollsnördar.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.