1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 766085

Sv: GO TIMRÅ GO
DJ Hemp:

Nu har du hållit på o härjat på HS i flera veckor(känns det som) o total sågat hockeyn. Med att fotbollen är så mycket bättre.

Jag har inget i mot fotboll, när den spelas på hög nivå (landslag, premier leauge, spanska ligan mm ) Men jämför för f-n inte topphockey med den korpfotboll giffarna för tillfället spelar. Som om det skulle vara svårt att förstå sig på fotboll, skrattretande...

Om man vill jämföra kan man säga att TIK är som Valencia i spanska ligan, medans giffarna är, ja som giffare i korpen(superettan).

Kom tillbaka när Giffarna spelar i UEFA-cupen eller något.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.