1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 76784

Sv: Japp, så var det bekräftat
Till signatur Jags inlägg kan jag lägga till att Leksandsfansen skämde ut sig rejält på McDonald´s i Birsta efter matchen i Fredags... Tog inte undan en enda bricka o grisade ner fullständigt med att slänga drickor, hamburgare, papper mm på golvet... Nu har ju även andra fina människor misskött sig på McDonald´s men vill man ståta sig som Sveriges bästa Hockeyklack så bör man sköta sig lite snyggare...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.