1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 76897

Sv: Japp, så var det bekräftat
Det där med brickorna var ju riktigt otäckt..vilka huliganer.

TD; ja, det kan ha med ovana att göra. De hade lärt sig redan vid järnvägsstationen..
De stannade på två McDonalds...och det var bara början på resan..

Slutsats 1: McDonalds finns inte i dalarna. Hockeyn är bara en ursäkt för att slippa ifrån den hemvävda falukorv och knäckebrödstraditionen.
Tänk på det inför supporterresan till Leksand. Köp med McDonaldsmat, muta dem. Köp redan nu så kan vi få ett bra pris.

Slutsats 2: Tröstätandet är ett problem vid förlust.

Slutsats 3: Det s k a finnas ett bollhav med bara blå och vita bollar någonstans i Sverige..

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.