1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615024 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 769706

Sv: Modo - Timrå IK 2006-10-17
Vilken jävulsk skön vinst & fy fan va ja har ont i halsen efter den här matchen, skrek innan matchen, i pauserna och i princip nonstop i matchen. En smäll man får ta är att ha ont i öronen pga trumman men det får man fan i mig ta, är bara glad att Olle inte missade trumman å träffa mig istället :)

Var det ett TIK-tifo på sittplats till höger om klacken? Doska upp nån bild på det för fan! =)

Är redan sugen på nästa bortamatch nu & ska givetvis med till Gävle, är det någon som vet på ett ungefär när bussarna går från E.on Arena?

Ingen klappar med i Örnsköldsvik!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...