actionleif: Det var ingen text om Olle...man bara såg honom trumma sen ge fingret....eller två menar jag ;) sen vad ni hade på skärmen inne i hallen vet jag ej.
Sen vill jag bara gratta Pelle som ÄNTLIGEN fick göra mål. Han såg ut att vara väldigt pigg idag och som vanigt gör han sina åkningar runt kassen, hade blivit väldigt snyggt om Strålman satt passet han fick av Pelle då men hoppas det lossnar för Pelle nu iaf :)
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Sen vill jag bara gratta Pelle som ÄNTLIGEN fick göra mål. Han såg ut att vara väldigt pigg idag och som vanigt gör han sina åkningar runt kassen, hade blivit väldigt snyggt om Strålman satt passet han fick av Pelle då men hoppas det lossnar för Pelle nu iaf :)