1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 773062

Sv: Forza Timrå IK
mattias - 74: Efter att ha följt HS några år har jag fått den uppfattningen att SMÅLAND gärna brer på lite i sin eufori. Självklart är det bara naivt och stendumt att tro att SM-guldet redan är bärgat. Betyder inte särskilt mycket i ett slutspel hur säsongens inledning tedde sig, helt nya förutsättningar gäller då. Det är då det gäller att vara på topp.

Däremot är vi i allra högsta grad med i diskussionen i år, stort bara det! Inte fel heller att slutspelsplatsen i det närmaste är i hamn, ska åtminstone till en präktig megasvacka för att det INTE ska gå vägen. Gäller att nå topp 4 för gynnsam lottning vilket jag anser måste vara målsättningen för TIK nu.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.