1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 774090

Sv: Ett brev till Peter den store
Huge: Du har inga som helst belägg för hur dan jag är på matcherna. Jag har skällt ut folk i egna led många gånger och ruskat på huvudet när det inlett visselkonserter i E.ON över korrekta domslut.

Straffen idag t ex protesterade jag inte ett dugg emot. Och jag kan dra upp fler situationer.

Sedan finns såklart tillfällen där jag har fel och är ute och cyklar - men vemär inte det?

Jag försöker se objektivt på matcherna men hymlar inte om att jag är färgad.

Däremot är jag till 98% resonabel och är beredd att ta en diskussion och kan medge när jag har fel.

Jag stoppar inte huvudet i sanden gång efter annan och tjurar som vissa andra HS-skribenter gör (därmed inte sagt att det är riktat mot dig).

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.