1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614701 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 774216

Sv: Ett brev till Peter den store
Jen:

"Det är så tråkigt att de till och med kan erkänna efteråt..."


Tråkigt!?!?!?
Det är väl bra att en domare kan vara självkritisk.
Där har du ju en chans till förbättring.

Jag tycker att det tyder på en viss ödmjukhet att efteråt kunna säga att det kanske blev fel. Dock är det ju så att dömt är dömt....

Som jag skrev i ett tidigare inlägg.
Domaren skall ju döma direkt... Utan att se reprisen fyra ggr i slow motion.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.